Wybierz świadomie z kim będziesz pracował

Grupa Specjalistów AdsUp – nie jesteśmy agencją
Aktualnie prowadzę projekt AdsUP – Grupa Specjalistów Allegro, który ma na celu zrzeszenie najlepszych specjalistów Allegro w Polsce, by wspólnie pracować nad sukcesami naszych klientów. Nie szukamy amatorów, szukamy profesjonalistów z krwi i kości.
W AdsUP skupiamy się na kulturze organizacyjnej, promowaniu najlepszych specjalistów i zacieraniu stereotypu masowych agencji wykorzystujących pracowników oraz wyciskających klientów z budżetu na marketing. Stawiamy na ludzi i dzięki temu budujemy silne relacje z naszymi klientami.
Doświadczenie zdobywałem w sklepach internetowych, gdzie rozpoczynałem od odbierania telefonów i odpisywania na maile klientów – polecam każdemu. Panel Allegro Ads pierwszy raz zobaczyłem w 2018 roku, a realne doświadczenie zacząłem zdobywać już rok później. Od 2020 roku pracowałem w agencji marketingowej, która specjalizowała się w Allegro. Już dwa lata po tym zrozumiałem, że muszę to robić po swojemu i nie mogę dłużej patrzeć na niewykorzystane okazje – tak właśnie powstał AdsUP.
Rafał Strączek opinie
Zainteresowałem Cię? Napisz lub zadzwoń i zaczynamy
Dlaczego warto?
Współpraca z jednym specjalistą – w porównaniu do agencji, gdzie często specjalista jest zmieniany, u mnie nie ma takiej możliwości. Kontakt macie Państwo tylko ze mną, tak samo jak tylko ja zajmuję się optymalizacją Państwa konta.
Dostępność 7 dni w tygodniu – jako, że pracuje dla siebie jestem dla Państwa dostępny 7 dni w tygodniu – w przeciwieństwie do pracowników na etacie.
Nigdy nie odejdę – może zastanawiają się Państwo „po co mi ktoś z zewnątrz jeżeli mogę mieć specjalistę na 160h” – oczywiście to prawda, ale znam wiele przypadków, w których firma zatrudnia kogoś, szkoli go pół roku, później taka osoba odchodzi, a cały proces trzeba ponownie powtórzyć.
Wieloletnie doświadczenie – w tej chwili na rynku jest bardzo niewiele osób, które mogą pochwalić się kilkuletnim doświadczeniem w pracy na Allegro. Sam się o tym przekonałem prowadząc rekrutacje do agencji w której pracowałem.
Firmy którym miałem okazję pomóc
Co mogę dla Ciebie zrobić
Co jestem w stanie dla Ciebie zrobić:
Ogarnę Allegro Ads tak, żeby przynosiły realne zyski.
Przeprowadzę optymalizację konta Allegro.
Zredukuję koszty prowadzenia sprzedaży na Allegro.
Wdrożę nowe produkty i przygotuję politykę cenową.
Przeprowadzę Cię przez zakamarki BaseLinkera.
Poprowadzę Twój zespół ds. e-commerce.
Ze mną będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami od Allegro.
Branże, w których czuję się jak ryba w wodzie:
Supermarket – szczególnie zdrowa żywność.
Dziecko – jestem ojcem małego bobasa, muszę być na bieżąco.
Produkty dla zwierząt – szczególnie akwarystyka i terrarystyka.
Moda – po całości odzież i obudwie.
Ogród – wszystko co z nim związane.
Baseny – od chemii po akcesoria, baseny stelażowe i dmuchane.
Dom i ogród – szczególnie systemy wentylacyjne.
O mnie w liczbach
Jak znalazłem się tu gdzie jestem

Tutaj rozpocząłem swoją przygodę z E-commerce. Początkowo działałem przy obsłudze klienta, ale szybko przeszedłem do zarządzania sklepem internetowym.

Praca, która najbardziej mnie przejechała, ale też najwięcej się w niej nauczyłem. Byłem odpowiedzialny za "wszystko", obsługa klienta, Allegro, sklep internetowy, Google Adsy, pomagałem na magazynie, sprzątałem. Na zdjęciu "moja" budka kontroli nad światem.

Śmiało można powiedzieć, że praca tutaj mnie ukształtowała. Wszedłem do prawdziwego świata marketingu, z konkretnym kierunkiem. W końcu nie byłem od wszystkiego i niczego. Przez pierwszy rok obsługiwałem klientów w ramach Allegro Ads i pomocy bezpośrednio na koncie. Następny rok spędziłem na budowaniu i zarządzaniu zespołem specjalistów, w szczycie około ~15 osób. Najlepsze jednak miało dopiero nadejść.

Postanowiłem odejść z agencji marketingowej i pójść na swoje. Planów na rozwój było wiele, natomiast zwyciężyła chęć zrobienia wszystkich na przekór i pójściu pod prąd. Nie chciałem by AdsUP był następną agencją marketingową, których na rynku było już setki. Chciałem by stał się czymś innym, lepszym, by klienci chcieli z nami współpracować, bo jesteśmy dobrymi specjalistami, ale ludźmi, a nie bezmózgimi robotami wrzuconymi w procesy. Tak powstał pomysł by jednoczyć najlepszych specjalistów z Poznania pod jednym brandem, ale każdemu dać swobodę w działaniu, czyli grupa specjalistów AdsUP.

Po kwartale okazało się, że dzięki nieszablonowemu podejściu, zostajemy Allegro Ads partnerem +. Rośniemy niesamowicie szybko i ściągamy do siebie nowych specjalistów.

Pierwsze biuro w Poznaniu, czteroosobowy zespół od tego dnia może dzielić się doświadczeniami. Widok na panoramę Poznania nie dodaje nam motywacji, bo to robią wyniki naszych klientów, ale jest ładny.
Budżety roczne naszych klientów:
9 434 125,82 zł
Budżet roczny największego klienta:
489 718,88 zł
Przeprowadzone projekty:
300+
Pierwszy pełny rok, który przyniósł nam ogromny rozwój. Porównując styczeń do grudnia urośliśmy czterokrotnie, a pod prąd z nami chce iść coraz więcej klientów.

Otrzymaliśmy ogromne wyróżnienie od Allegro, którym jest Growth Champion 2024. Tytuł przyznawany jest firmie, która swoim zaangażowaniem i pracą osiągnęła wyniki przekładające się na znaczne zwiększenie zysków klientów.
Budżety roczne naszych klientów:
19 904 958,82 zł
Budżet roczny największego klienta:
1 057 759,67 zł
Przeprowadzone projekty:
595+
Najwyższy zwrot z inwestycji z roku:
57,75 zł przy budżecie 28 tysięcy
Roczny przychód naszych klientów:
Łącznie 298 574 382,30 zł

Tutaj rozpocząłem swoją przygodę z E-commerce. Początkowo działałem przy obsłudze klienta, ale szybko przeszedłem do zarządzania sklepem internetowym.

Praca, która najbardziej mnie przejechała, ale też najwięcej się w niej nauczyłem. Byłem odpowiedzialny za "wszystko", obsługa klienta, Allegro, sklep internetowy, Google Adsy, pomagałem na magazynie, sprzątałem. Na zdjęciu "moja" budka kontroli nad światem.

Śmiało można powiedzieć, że praca tutaj mnie ukształtowała. Wszedłem do prawdziwego świata marketingu, z konkretnym kierunkiem. W końcu nie byłem od wszystkiego i niczego. Przez pierwszy rok obsługiwałem klientów w ramach Allegro Ads i pomocy bezpośrednio na koncie. Następny rok spędziłem na budowaniu i zarządzaniu zespołem specjalistów, w szczycie około ~15 osób. Najlepsze jednak miało dopiero nadejść.

Postanowiłem odejść z agencji marketingowej i pójść na swoje. Planów na rozwój było wiele, natomiast zwyciężyła chęć zrobienia wszystkich na przekór i pójściu pod prąd. Nie chciałem by AdsUP był następną agencją marketingową, których na rynku było już setki. Chciałem by stał się czymś innym, lepszym, by klienci chcieli z nami współpracować, bo jesteśmy dobrymi specjalistami, ale ludźmi, a nie bezmózgimi robotami wrzuconymi w procesy. Tak powstał pomysł by jednoczyć najlepszych specjalistów z Poznania pod jednym brandem, ale każdemu dać swobodę w działaniu, czyli grupa specjalistów AdsUP.

Po kwartale okazało się, że dzięki nieszablonowemu podejściu, zostajemy Allegro Ads partnerem +. Rośniemy niesamowicie szybko i ściągamy do siebie nowych specjalistów.

Pierwsze biuro w Poznaniu, czteroosobowy zespół od tego dnia może dzielić się doświadczeniami. Widok na panoramę Poznania nie dodaje nam motywacji, bo to robią wyniki naszych klientów, ale jest ładny.
Budżety roczne naszych klientów:
9 434 125,82 zł
Budżet roczny największego klienta:
489 718,88 zł
Przeprowadzone projekty:
300+
Pierwszy pełny rok, który przyniósł nam ogromny rozwój. Porównując styczeń do grudnia urośliśmy czterokrotnie, a pod prąd z nami chce iść coraz więcej klientów.

Otrzymaliśmy ogromne wyróżnienie od Allegro, którym jest Growth Champion 2024. Tytuł przyznawany jest firmie, która swoim zaangażowaniem i pracą osiągnęła wyniki przekładające się na znaczne zwiększenie zysków klientów.
Budżety roczne naszych klientów:
19 904 958,82 zł
Budżet roczny największego klienta:
1 057 759,67 zł
Przeprowadzone projekty:
595+
Najwyższy zwrot z inwestycji z roku:
57,75 zł przy budżecie 28 tysięcy
Roczny przychód naszych klientów:
Łącznie 298 574 382,30 zł
Wyniki jakie osiągam dla swoich klientów





Oceń nas
Kliknij w gwiazdkę by ocenić
Średnia ocena / 5. Liczba ocen